Saturday, May 31, 2014

Doctor Stranger ! Park Hoon !

Hai.. ok hari ni update pasal variety show korea . cerita doctor stranger baru ditayangkan minggu lepas di tv SBS 393 eh . btw, aku minat sangat dengan pelakon utama park hoon aka. lee jong suk. Ini kali ke-2 aku tengok drama die. sebelum tu aku tengok die kat 'I hear your voice' . series cerita tu pun best ! I give 5 +++ star ! hehe. start dari tu aku minat  tengok die berlakon ^^

Now, aku tak sabar nak tengok Doctor Stranger ! Park Hoon ! hahaha. baru episod 1 dah sedih. touching bebenor ! memang berbakat btol lee jong suk. Aku tak leh tunggu kat tv tiap-tiap minggu . kene sekarang . Nak tau link mana aku selalu tengok ?



http://www.gooddrama.net/korean-drama/doctor-stranger .

But... sorry to say. serikata in english . aku tak kisah as long as I can see him acting . hoho tak habis fangirling grup korea, drama pun nak sekali ? xD aih, nasib la bakal suami aku layan kerenah sadis aku !!

P/s : Sebelum tu.. aku pun pernah gila dengan cerita 'The inheritors' . confirm semuaa tahu cerita tu kan ? memang hotest la kalau lee min ho yang acting . boleh tahan gak lagaknya ...

Ok stop berceloteh ! aku dah tak sabar sangat tengok ni ! bye blogger :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih komen!