Sunday, September 14, 2014

Bookmark Made by Me

Assalamualaikum! Hello readers and stalkers.

Bookmark ni fir buat sendiri tau! Kalau nak tempah pun boleh. But, buat masa ni tak boleh nak post. Tengah busy so uols kena faham ya. Exam bila hitung balik errr tak sampai 2 minggu? Oh gosh.

Meh cuci-cuci mata dulu ;)



Sorry lah ni je gambar yang fir capture. Kalau ada design nanti fir upload banyak-banyak tau. Ada antara tu fir design sendiri and others tu ambil mana-mana sumber. Saja je buat bookmark sendiri untuk kegunaan macam penanda buku/novel ke? Kalau macam fir ada banyak novel so boleh lah selitkan bookmark tu dalam novel. ahaks comel :3

By the way, ini details bagi bookmark tersebut. Tempahan untuk classmates saja.

  • Kaurang boleh buat design sendiri then bagi design tu untuk aku print. Size kena lebar lah. macam bookmark atas tu. Janji lebar tau!
  • Nak suruh aku design-kan pun boleh. Bak details nanti aku buat
  • Harga : Print black & white = RM1
  • Harga : Print berwarna-warni = RM 1.50 
  • *Berpatutan tak?!
  • Kertas yang aku guna tu tahan keras. depan putih, belakang coklat. Tak kisah nak print mana-mana bahagian.
  • Nak sampel tunggu habis cuti sekolah. Kalau nak tempah sekarang pun boleh :3
Berminat nak tempah ? Pm lah aku. haih takkan tak tahu fb aku pe. Ni ha Firzanah Azhar . Klik nama tu. done :P

P/s : Bila dah sekolah ni kan, aku buat time Sabtu & Ahad je. Tolong faham. Aku pun macam korang jugak kena study ;_; btw, wish me luck in last exam ni ya guys. fighting! Hope semua dapat results yang kebabomm.






9 comments:

  1. Kreatif la, Fir! Pandai guna masa.
    Akak wish all the best utk Fir. Nanti akak nak anjur GA boleh beli bookmarks drpd Fir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih. boleh je beli bookmark dari Fir. tunggu habis exam ya? haha :)

      Delete
  2. Ala bkn classmates xbleh order ek? Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat masa ni tak dapat lah awak. Tak ada masa nak post. InsyaAllah kalau ada masa Fir buat ya :)

      Delete
  3. Boleh dikomersialkan macam limited edition design yang cun melecun..Teruskan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah. Terima kasih atas sokongan. Tengoklah kalau dah mahir 100% boleh buat limited edition design yang lagi gempak kan ;)

      Delete

Terima kasih komen!