Saturday, December 27, 2014

EXO and Girlfriend (Imagination)

Haiya ppl. Ada yang minat EXO tak? hahaha kalau suka tu jom layan. geli hati pun ada wii

EXO and Girlfriend

******************
Suho : awak nak apa?
Girl : nak baju ni boleh *tunjuk baju*
Suho : murah sangat.. cari
mahal sikit
Girl : *senyum sampai ke
telinga*
********************
Tao : awak jalan dulu saya nak ke tandas kejap..
Girl : baiklah
*3orang namja menghampiri gf Tao*
Namja: pewitt.. sorang jer
Tao : woi berani kacau awek aku.. *tunjuk kehebatan wushu*
*3org namja lari lintang pukang*
Girl : *wow*
********************
sehun : sorry syg saya
lewat
girl : *merajuk*
Sehun : takpa saya belanja
bubble tea
Girl : *ketagih bubble tea*
**************
Kai : saya syg awak
girl : tak sweet langsung
kai : *bangun menari sexy dance*
Girl : wow fantastic *tergoda*
**************
Lay : awak comel hari ni
Girl : ye ke.. gumawo
Lay : ……… kau siapa????
Girl : gf awak lah
Lay : gf tu ape?
Girl : *bunuh diri*
*****************
Girl : saya lapar
xiumin : *order satu lori boazi*
Girl : *makan tak ingat dunia*
****************
Luhan : *pegang tangan gf*
Girl : *senyum simpul*
Namja : berdua je adk manis nak abg teman..
Luhan : AKU MANLY LAHH...
Namja : malu *ketuk kepala kat dinding*
****************
kris : mlm nanti ikut saya
girl : pegi mana??
Kris : galaxy
Girl : *teruja*
****************
*Beakhyun n gf lari meredah hujan ke bus stop*
Beakhyun : awak okey *pandang mata gf*
Girl : okey
Beakhyun : tak awak tak okey. . Eyeliner awak dah cair.. *keluarkan eyeliner*
girl : *puppy eyes*
**************
Chanyeol : hahahahahahaha
girl : asal gelak
chanyeol : hahahaha hidung kau mcm jambu.. hahahaha
girl : *pegi buat pembedahan plastik kat hdung*
******************
Girl : awak mkn ni.. saya masak tau
D.o : *makan* tak sedap.. wekk
girl : *sad face*
D.o : mana dapur .. meh saya yg masak.. *tunjuk kepakaran memasak*
Girl : *pengsan*
***************
Chen: will you marry me *perlahan*
Girl : apa?? Tak dengar
Chen : WILL YOU MARRY ME *highnote*
Girl : *gegendang telinga pecah*

#justforfun
#Exo-L

Copypaste saja ~

1 comment:

Terima kasih komen!