Thursday, March 27, 2014

IDEA

Assalamualaikum !

Hai :D Tengok tak tajuk tu? :: IDEA :: apa kena mengena dengan entri ni? haha sebenarnya, dari tadi aku buka blog. cuma takde idea nak tulis apa! hehe. so sekarang dah tahu apa nak taip. soalan pertama -
Korang pernah terpikir tak sejak bila korang berblogging? dan...
sejak bila korang tahu blog?

Haha. Kalau tiada minat, memang selama-lamanya korang tak pernah ada blog. dan..
Kalau takde orang yang terdahulu drpd kita, confirm korang tak tahu nak buat blog kan? Takkan lah lahir-lahir je dah pandai buat blog :P 

OK! di sini.. aku terdetik hati nak ceritakan pasai pa depa berblogging. ceritanya ceni.. kawan aku 'Iman L'feera' ni dok post benda pelik-pelik je. dia mintak aku buat tu, buat ni.. mulanya aku mana nak faham. Then, dia suruh aku buat blog. Eh? kenapa plak? rupanya dia ni kaki Giveaway! dia suka dok post entry giveaway. *post pelik-pelik. so, sekarang ni aku pun jadi ketagih ah nak masuk GIVEAWAY. Yang sedihnya, dia dah takleh buka laptop, blog dan aplikasi lain. hmm. Akhir tahun nanti baru dia active balik :) Hahaa

Atas jasa baik dia *Iman L'feera* aku dah pun pandai nak buat entry dan mahir pasal dunia blog. kalau dia tak ajak aku confirm sekarang ni aku tak tulis kat entry ni! :P huhu. Iman ~~ cepatlah onn . aku takde rakan GIVEAWAY ni... hahaha

:: SPECIAL EXO ID CARD ::

P/s : jangan jeles :P blog ni pun awal-awal dia dah makeup kan.. haha.. cantik kan? Yang tak puas hati, perlu ke '1D' dia kat blog aku?!! Haih . untuk pengetahuan korang aku ni exotic yea.. buang 1D tu. Ops xD..

ThankYouVeryMuch ImanL'feera! :*

No comments:

Post a Comment

Terima kasih komen!