Wednesday, March 26, 2014

Special Entry: SWEET MOMENT EVER!

Hi! harini hari paling bermakna dalam hidup aku! tengok entry pagi tadi punya, kan aku ada cakap yang aku jumpa kawan lama aku. series best! erm tengok dorang senanya tetap sama jeh macam dulu. cuma dah matang's dan tinggi sikit jeh xD...

TAPI! haa.. part ni paling best nak taip! Kiterang masih lagi rapat & gila-gila macam dulu. tu la yang menunjukkan kiterang nie bff yang awesome. walaupun 2 tahun tak jumpa dan tak dapat dihubungi  *sob sob's * tapi kegilaan kiterang tetap sama! memang best dapat bff yang sporting :D ahah!

Sebelum balik..kiterang ada snap-snap gambar. of course la kene snap! dah la susah nak jumpa..diaorang tinggal asrama, susah haih nak hang out. ni pun beruntung sebab time cuti skola. Paling sedih . Time tu jugak ah bateri camera & phone mati! -.- haih kurang asam btol.. salah aku gak tak cas.. hehe. so skarang ni gambar kat kawan aku la! Yah! fawah . hawa .. nak gambo nyee T_T kesian aku takde satu haprak gambar korang ;__;

No comments:

Post a Comment

Terima kasih komen!