Sunday, November 23, 2014

" Aku Diam Bersebab "

"Aku Diam Bersebab "

Aku diam sebab aku tengah layan perasaan.

Aku diam sebab aku nak sendirian.

Aku diam sebab aku sentap.

Aku diam sebab aku taknak jadi riak.

Aku diam sebab aku terluka.

Aku diam sebab aku sakit hati.

Aku diam sebab aku taknak taruh harapan.

Aku diam sebab aku tak ada mood.

Aku diam sebab aku malas nak cakap.

Aku diam sebab aku stress.

Aku diam sebab aku KESEORANGAN.


P/s : Sebab tu semua aku random je. Mungkin tu sebab aku diam. Mungkin tu sebab korang diam. Apapun entry ni tiada kaitan dengan sesiapa. hehehe saja menulis memandangkan ilham dah datang di malam hari. Kalau korang pula diam sebab apa? jom sharing :)

4 comments:

  1. Assalammualaikum :)
    Sya pula klau diam sbb dh tk thu nk ckp apa. :3
    And sbb ksedihan or kkecewaan yg tk dpt nk dibendung .. So diam.
    Sya suka pndam dripda mluahkan.. :D By the way .. Silent is better,right ? ^^

    ReplyDelete
  2. saya diam sebab tengah dengar orang tu bercakap..

    hehe ..
    member's 168

    ReplyDelete
  3. ina diam sebab ina observe orang. ina diam sebab ina tak sependapat dengan diyorang. diam tak semestinya tak pandai. diam tak semestinya kita tak faham. kadang-kadang diam lagi baik daripada bercakap :)

    ReplyDelete

Terima kasih komen!