Friday, January 30, 2015

Membebel

Assalamualaikum, hi

Ehem, paham paham je la. bila dah sekolah, memang takde cerita lain lagi la sebab life aku kat sekolah je. dari hari isnin hingga jumaat. tak masuk lagi kelas tambahan sabtu ahadnya. ok tak apa, chill je :)

Kalau ada budak besar termasuk blog aku, meh sila lah baca sekali entry ni. feeling muda gitu ahahah. padahal entry ni nak membebel je kot :p hmmmm 



Siapa yang dah lama baca kisah aku kat entry lama tu, dia fahamlah yang bestfriend aku pindah sekolah sebab apa. hm aku rindu dia huhu. Now, sekolah macam biasa je. cuma bab hias kelas je meriah sikit sebab nak menang kelas terbersih la katakan. cikgu kiterang pun sporting jugaklah even though kekadang berubah mood garangnya tu. sokay, guru garanglah murid tunduk patuh kan? ececeh le sangat. 

Nanti isnin aku nak sedekahkan kek chocolate untuk satu kelas. hahah saja je nak buat sebab dah lama tak asah skill baking aku nih, ish ish hope power lagi le heheh

Er, entry ni pendek kan? takde idea dah sebenarnya. nak cerita homework berlambak, semua dah tau :p (well, I have finish my hw yesterday lagi lah hahah sebab plan sabtu nak blogging je) then sekolah pulak, tempat study je ok no crush der and no cinta monyet puhleaseeee.

Probably it's me huh?

Satgi nak pi blogwalking blog hampa semua pulak. maaf, seminggu tak berkunjung balas kan. so wait! bhahaha 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih komen!