Sunday, May 3, 2015

Speechless dan terharu !

Assalamualaikum :)

Speechless do buka blog tetiba dapat message ni. Wahhh terharunya kita baca !!

Firstly, aku tak mintak pun nak gift. Aku sebenarnya memang suka baca entry Sya. aku pun bukannya selalu comment tapi lebih kepada silent reader. but when I really likes the entry I'll comment and sharing my thoughts :) tengok mood juga kekadang. haha aku rasa orang lain lebih layak kot dapat. apapun terima kasih tau for the gift. Aku dah send balik detail kat chatbox tu harap dapat, hehe. Ha selain tu Sya pun pandai edit. nampak tak watermark on that photo? Dia lah yang buatkan :D serious aku rasa terhutang budi weh dengan ko Sya. dan mintak maaf jugalah sebab aku guna bahasa 'kau aku' dengan Sya yang lebih tua setahun ni. bukan tak respect tapi sebab tak biasa cakap dengan senior guna 'akak / abang'..  harap tak kisah dan terasa hati tau? :) kalau tak suka boleh confess 

Jemput lah beramai-ramai singgah dan berkenalan dengan Sya ! 

P.s : Agaknya betul jugak kot pendapat Sya nama firzana ni suka komen. ahahah 



2 comments:

  1. best kan orang nak bagi hadiah...

    ReplyDelete
  2. hahah tkpa ko aku atau mana mana jela xD btw dah pegi reload td utk number yg awak bg. kalau dah dpt, inform sya tau! have a nice day hihi ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih komen!