Friday, October 3, 2014

Segmen + Giveaway Sweet Sour by N|A

Assalamualaikum.

Klik SINI untuk join.

Waduhh, Fir mana pandai nak buat ayat jiwang-jiwang. haha sebab kite takda buah hati lagi :P cuba kalau ada? memang ayat meletop kebabomm lah. kaurang pun muntah rainbow baca. Eh

Tapi takpe! Nak sahut juga cabaran ni. Sebelum baca ayat cinta kite ni jangan gelak tau! 
THIS IS WARNING

GIRL
 Rindu. Aku rindu cinta kau yang dulu.
Di manakah harus ku nyatakan perasaan ini supaya kau sedar
Perasaan utuh , perasaan cinta aku tinggi melangit terhadap kau.
Hanya untuk kamu seorang
Tapi, kau tak nampak, bahkan sedar kewujudan ku ..
Mungkin aku dah tak bermakna dalam hidup kau lagi
Mungkin ini masanya untuk kita berpisah
Jodoh tak temukan kita berdua,
Dengan rela hati aku lepaskan kau
.......

BOY

Awak .. awak tak faham.
Sebenarnya saya suka awak, sayang kan awak.
Dah lama saya pendam perasaan ni.
Sejak pandang pertama, sejak mata bertentang mata
Cuma awak tak sedar, hati saya terlalu gugup melihat awak..
Setiap kali kita terjumpa, pasti hati saya berdebar-debar. Tak keruan rasanya
Sampai lah tiba masanya, saya kuatkan diri untuk melafazkan kalimah cinta pada awak.
Itu adalah perkataan paling penting bagi saya.
Untuk melihat reaksi awak .. untuk tahu keputusan awak
Ataupun saya yang akan menanggung derita, terseksa jiwa raga selamanya,
kerana membuat keputusan yang salah sebab takut awak akan menolak cinta ini.
Awak kenal saya kan, saya ni susah nak tambat hatinya.
Hati ni terlalu keras untuk menyukai sesiapa.
Namun, awak dah cairkan hati saya.
Ya, awak lah satu-satunya orang yang mampu cairkan hati batu macam saya,
Dengan ini, saya nak melamar awak.
Be my wife , sayang

The End Sweet sour love

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Geli? please don't sebab Fir pun meremang bulu roma baca ayat jiwang sendiri xD

Jom tengok hadiah gempak untuk pemenang ayat cinta ni.

HADIAH;


Top Referal : Novel [Karya Sendiri] x 1 by Alia Ali Ahmad
Perfume x 4 by Alia Ali Ahmad
Topup RM 5 x 2 by Nadya Shafiqa
Bloglist x 5 by Nadya Shafiqa
Review Blog x 2 by Nadya Shafiqa




14 comments:

  1. alahaiii sweetnyaaaaaaaaa :o

    Goodluck n thanks support ~
    meh semak dan blogwalk -- Senarai Peserta Segmen + Giveaway Sweet Sour by N|A --

    ReplyDelete
  2. alamakkk
    cmne leh geli tgk ayat sndiri ni
    gud luck fir
    sggh bw dr segmen yg same
    http://hidayuayumie.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-sweet-sour-by-na.html

    ReplyDelete

  3. Hai , Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Cik Adda singgah , jemput join & singgah yea . And Goodluck :)
    GA Sweet Sour by N/A (14oct)
    Birthdays Giveaway By Shad(20oct)

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama
    http://khudri2337.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-sweet-sour-by-na.html

    ReplyDelete
  5. singgah dari segmen yang sama :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-sweet-sour-by-na.html

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...
    singah dari segmen yang sama :) , good luck...n done follow
    http://www.ayienawi.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-sweet-sour-by-na_11.html

    ReplyDelete
  7. ngee..tahan gelak..jgn mara na..
    BW dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  8. Good luck yer... Zumal dari segmen yang sama http://duniazumal.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-sweet-sour-by-na.html

    ReplyDelete
  9. Assalamulaikum....singgah dari segmen yang sama :) http://cikash.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-sweet-sour-by-na.html

    ReplyDelete
  10. Awesome ! Macam novel :D Terbaiklah ^^ Singgah sini dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  11. singgah sini
    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/segmen-giveaway-sweet-sour-by-na.html

    ReplyDelete

Terima kasih komen!